Bar & nattklubb kassesystem
Raskt og pålitelig kassesystem for deg med høyt tempo
Du kan ha det travelt uten kaos. Der alt skal gå fort, er det viktig med raske og pålitelige kassesystemer. Vi har forskjellige løsninger som kan hjelpe deg å redusere køer og betjene flere gjester på en effektiv måte.

Se hvordan kassesystemet passer for ditt serveringssted
Restaurant
Quick Service
Food Truck
Bar & Nattklubb

Multipay
Raskere servering
Koble til flere betalingsterminaler til en kasse, eller flere kasser. Gjestene kan betale uten å skape mer kø, og du kan servere flere.
Status på betalingene vises i kassen, slik at du alltid har kontroll.
Styr restauranten fra lommen:
Ancon Cloud gir deg full kontroll på farten!
Analyse og rapportering
Ta kontroll over restaurantens ytelse med detaljerte analyser. Hold oversikt over restaurantens ytelse fra hvor som helst og på hvilken som helst enhet, med skybasert tilgang til nøkkelrapporter og salgsresultater.
Stedsoversikt
En enhetlig oversikt over nettosalg og lønnskostnader for ett sted eller hundrevis
Salgssammendrag
Overvåk ytelsen over en hvilken som helst tidsperiode
Produkt blanding
Overvåk produktmiks og identifiser forbedringsområder

Operasjon & menyadministrasjon
Sikre en sømløs restaurantdrift med Ancon Cloud, og opplev effektivitet fra menyadministrasjon til presis bestillingshåndtering.
Menyadministrasjon
Med Ancon Cloud får du en integrert løsning for enkel og effektiv håndtering av restaurantens menyelementer. Oppdater enkelt menyen, tilpass retter, og administrer priser og tilbud på en sømløs måte.
Bestillingshåndtering
Ancon Cloud gir presis håndtering av bestillinger, fra mottak til levering. Reduser feilbestillinger, optimaliser kjøkkenprosesser og sikre rask og nøyaktig service.
Kundeinformasjon
Bygg opp og administrer kundeinformasjonen din med Ancon Cloud. Tilpass tjenester, administrer reservasjoner og skap personlige opplevelser for gjestene dine.

Integrasjoner
Ancon Cloud tilbyr omfattende integrasjonsmuligheter for å forbedre restaurantens operasjon.
Regnskapsintegrasjon
Sikre nøyaktighet og effektivitet i økonomistyringen ved å integrere Ancon Cloud med regnskapssystemet ditt. Automatiser inntekts- og utgiftsregistrering for en sømløs regnskapsprosess.
Personalhåndtering
Optimaliser ansatteadministrasjonen med Ancon Clouds integrerte løsninger. Fra timeplanlegging til lønnsadministrasjon, gir systemet effektiv personalhåndtering for en sømløs arbeidsflyt.
Lojalitetsprogram
Styrk kundeforholdene ved å integrere Ancon Cloud med lojalitetsprogrammet ditt. Administrer enkelt belønningsprogrammer, kampanjer og rabatter for å øke gjestenes lojalitet.

Skalerbarhet
Vårt kassesystem tilbyr tilpasningsdyktig vekst, slik at du enkelt kan skalere opp operasjonene dine, håndtere økt belastning og tilpasse deg endringer i virksomheten uten problemer.
Kjedestyring
Enkelt tilpassbart for vekst med muligheten til sentralisert administrasjon av flere avdelinger eller filialer.
Sentralisert menyadministrasjon
Sentralisert kontroll gir deg mulighet til å administrere hele kjedens meny. Dette inkluderer håndtering av menyelementer, priser og tilbud med muligheten til å tilpasse hvert element etter behovene til hver avdeling.
Enkel avdelingsåpning
Vår restaurantkasseinfrastruktur gjør åpning av nye avdelinger enkel. Med forhåndsintegrerte løsninger kan du raskt sette opp alt fra betalingssystemer til menykonfigurasjoner. Den sømløse integrasjonen sikrer operasjonell effektivitet med minimal innsats og gir en enhetlig opplevelse for både personalet og gjestene.

Kom raskt i gang med ditt nye kassesystem
Kontak oss
Ta konakt med oss via linken under, så vil din egen kontakperson hjelpe å finne den rette løsningen for deg. Samt komme i gang med bestilling av kortinnløseravtale
Konfiguer
Du får en epost med invitasjon til ditt BackOffice der du kan sette opp kassen din med artikler, artikkelgrupper og betalingsmetoder.
Eller vi kan gjøre det for deg
Installer
Last ned appen fra Apple Store eller Google Play.
Sett i gang!
Når innløseravtalen din er klar, artiklene lagt inn og maskinvaren er i hus, er det bare å sette i gang med salg.
Vi er tilgjengelig for deg hele veien videre!

QR-kodebestilling
Ancon Order
Gjestene kan bestille online fra mobilen via app eller nettleser.
Med QR-kode 2.0 skanner gjesten koden, og bordnummeret tastes automatisk inn. Gjestene kan opprette en bruker og lagre kortopplysninger og telefonnummer for en enda raskere betaling med Vipps, kort eller Google/Apple Pay.
Alt sømløst integrert i Ancon POS
La gjestene kjøpe en ny runde uten å vente. QR-kodebestilling med Ancon Order gjør det enkelt.
Egen merkevare app – White Label

Maskinvare
Velg mellom Android og iPad kassesystem




Bordkart
Sett regninger på bord og knytt de til gjestene
Enten det er VIP-avdeling, stamkunder, eller hvis dere ønsker å la gjestene gjøre opp når de går, kan dere sette flere regninger på ett bord. Hvis dere har flere soner, både inne og ute, får hvert område sitt eget bordkart.

Preferanser & varianter
Enkelt tilpass drinker og velg variant
Gjestene og servitørene har samme tilpasningsmuligheter, uavhengig av om bestillingen gjøres gjennom POS eller QR-koder.
Sett obligatoriske og valgfrie ingredienser slik at gjestene kan velge selv. Har du drikkevarer i forskjellige størrelser, for eksempel 0,40 eller 0,60 liter, bytter de enkelt variant.
Artikler som vin deles i glass og flaske, mens shots er tilgjengelige i 2cl og 4cl.


Servitørenhet
2 i 1 betalingsterminal
Med kassesystemet integrert i betalingsterminalen, trenger ikke servitøren å bære med seg to separate enheter. Dette gjør det enkelt for dem å ta imot bestillinger og administrere delingen av regninger uten å måtte gå til en stasjonær kasse.
Denne smidige løsningen gir ikke bare servitøren mer bevegelsesfrihet og effektivitet, men reduserer også risikoen for feil ved å strømlinjeforme hele prosessen fra bestilling til betaling.
Kunden opplever raskere service, og virksomheten kan operere mer sømløst uten behov for unødvendige overganger mellom ulike enheter.
Menyhåndtering
Sanntidsoppdatering av meny
Legg til, endre og oppdater menyartiklene i sanntid. Like enkelt som å fylle ut et skjema, kan du legge til nye menyartikler i kassesystemet, selvbetjeningsløsningen og nettbestillingen.
Ancon Cloud gir deg muligheten til å oppdatere mens du er på farten, og det er like enkelt å gjøre det på mobilen som på datamaskinen.
