Bar & nattklubb kassesystem

Raskt og pålitelig kassesystem for deg med høyt tempo

Du kan ha det travelt uten kaos. Der alt skal gå fort, er det viktig med raske og pålitelige kassesystemer. Vi har forskjellige løsninger som kan hjelpe deg å redusere køer og betjene flere gjester på en effektiv måte.

Kassesystem bar

Se hvordan kassesystemet passer for ditt serveringssted

Restaurant

Quick Service

Food Truck

Bar & Nattklubb

Multipay terminaler

Multipay

Raskere servering

Koble til flere betalingsterminaler til en kasse, eller flere kasser. Gjestene kan betale uten å skape mer kø, og du kan servere flere.

Status på betalingene vises i kassen, slik at du alltid har kontroll.

Styr restauranten fra lommen:
Ancon Cloud gir deg full kontroll på farten!

Administrasjon
Operasjon
Integrasjon
Skalerbarhet

Analyse og rapportering

Ta kontroll over restaurantens ytelse med detaljerte analyser. Hold oversikt over restaurantens ytelse fra hvor som helst og på hvilken som helst enhet, med skybasert tilgang til nøkkelrapporter og salgsresultater.

Stedsoversikt

En enhetlig oversikt over nettosalg og lønnskostnader for ett sted eller hundrevis

Salgssammendrag

Overvåk ytelsen over en hvilken som helst tidsperiode

Produkt blanding

Overvåk produktmiks og identifiser forbedringsområder

Ancon Analytics

Operasjon & menyadministrasjon

Sikre en sømløs restaurantdrift med Ancon Cloud, og opplev effektivitet fra menyadministrasjon til presis bestillingshåndtering.

Menyadministrasjon

Med Ancon Cloud får du en integrert løsning for enkel og effektiv håndtering av restaurantens menyelementer. Oppdater enkelt menyen, tilpass retter, og administrer priser og tilbud på en sømløs måte.

Bestillingshåndtering

Ancon Cloud gir presis håndtering av bestillinger, fra mottak til levering. Reduser feilbestillinger, optimaliser kjøkkenprosesser og sikre rask og nøyaktig service.

Kundeinformasjon

Bygg opp og administrer kundeinformasjonen din med Ancon Cloud. Tilpass tjenester, administrer reservasjoner og skap personlige opplevelser for gjestene dine.

Opprett artikkel

Integrasjoner

Ancon Cloud tilbyr omfattende integrasjonsmuligheter for å forbedre restaurantens operasjon.

Regnskapsintegrasjon

Sikre nøyaktighet og effektivitet i økonomistyringen ved å integrere Ancon Cloud med regnskapssystemet ditt. Automatiser inntekts- og utgiftsregistrering for en sømløs regnskapsprosess.

Personalhåndtering

Optimaliser ansatteadministrasjonen med Ancon Clouds integrerte løsninger. Fra timeplanlegging til lønnsadministrasjon, gir systemet effektiv personalhåndtering for en sømløs arbeidsflyt.

Lojalitetsprogram

Styrk kundeforholdene ved å integrere Ancon Cloud med lojalitetsprogrammet ditt. Administrer enkelt belønningsprogrammer, kampanjer og rabatter for å øke gjestenes lojalitet.

Integrasjoner

Skalerbarhet

Vårt kassesystem tilbyr tilpasningsdyktig vekst, slik at du enkelt kan skalere opp operasjonene dine, håndtere økt belastning og tilpasse deg endringer i virksomheten uten problemer.

Kjedestyring

Enkelt tilpassbart for vekst med muligheten til sentralisert administrasjon av flere avdelinger eller filialer.

Sentralisert menyadministrasjon

Sentralisert kontroll gir deg mulighet til å administrere hele kjedens meny. Dette inkluderer håndtering av menyelementer, priser og tilbud med muligheten til å tilpasse hvert element etter behovene til hver avdeling.

Enkel avdelingsåpning

Vår restaurantkasseinfrastruktur gjør åpning av nye avdelinger enkel. Med forhåndsintegrerte løsninger kan du raskt sette opp alt fra betalingssystemer til menykonfigurasjoner. Den sømløse integrasjonen sikrer operasjonell effektivitet med minimal innsats og gir en enhetlig opplevelse for både personalet og gjestene.

Ancon Cloud - Kjedestyring

Kom raskt i gang med ditt nye kassesystem

Kontak oss

Ta konakt med oss via linken under, så vil din egen kontakperson hjelpe å finne den rette løsningen for deg. Samt komme i gang med bestilling av kortinnløseravtale

Konfiguer

Du får en epost med invitasjon til ditt BackOffice der du kan sette opp kassen din med artikler, artikkelgrupper og betalingsmetoder.

Eller vi kan gjøre det for deg

Installer

Last ned appen fra Apple Store eller Google Play.

Sett i gang!

Når innløseravtalen din er klar, artiklene lagt inn og maskinvaren er i hus, er det bare å sette i gang med salg.

Vi er tilgjengelig for deg hele veien videre!

Ancon Order - Bar

QR-kodebestilling

Ancon Order

Gjestene kan bestille online fra mobilen via app eller nettleser.

Med QR-kode 2.0 skanner gjesten koden, og bordnummeret tastes automatisk inn. Gjestene kan opprette en bruker og lagre kortopplysninger og telefonnummer for en enda raskere betaling med Vipps, kort eller Google/Apple Pay.

N

Alt sømløst integrert i Ancon POS

N

La gjestene kjøpe en ny runde uten å vente. QR-kodebestilling med Ancon Order gjør det enkelt.

N

Egen merkevare app – White Label

Bestillingsvalg

Maskinvare

Velg mellom Android og iPad kassesystem

Ancon POS - Stand
Ancon POS - Stand

Bordkart

Sett regninger på bord og knytt de til gjestene

Enten det er VIP-avdeling, stamkunder, eller hvis dere ønsker å la gjestene gjøre opp når de går, kan dere sette flere regninger på ett bord. Hvis dere har flere soner, både inne og ute, får hvert område sitt eget bordkart.

Restaurant bordkart

Preferanser & varianter

Enkelt tilpass drinker og velg variant

Gjestene og servitørene har samme tilpasningsmuligheter, uavhengig av om bestillingen gjøres gjennom POS eller QR-koder.

Sett obligatoriske og valgfrie ingredienser slik at gjestene kan velge selv. Har du drikkevarer i forskjellige størrelser, for eksempel 0,40 eller 0,60 liter, bytter de enkelt variant.

Artikler som vin deles i glass og flaske, mens shots er tilgjengelige i 2cl og 4cl.

Tilpass bestillingen i et bar kassesystem
Servitørenhet

Servitørenhet

2 i 1 betalingsterminal

Med kassesystemet integrert i betalingsterminalen, trenger ikke servitøren å bære med seg to separate enheter. Dette gjør det enkelt for dem å ta imot bestillinger og administrere delingen av regninger uten å måtte gå til en stasjonær kasse.

Denne smidige løsningen gir ikke bare servitøren mer bevegelsesfrihet og effektivitet, men reduserer også risikoen for feil ved å strømlinjeforme hele prosessen fra bestilling til betaling.

Kunden opplever raskere service, og virksomheten kan operere mer sømløst uten behov for unødvendige overganger mellom ulike enheter.

Menyhåndtering

Sanntidsoppdatering av meny

Legg til, endre og oppdater menyartiklene i sanntid. Like enkelt som å fylle ut et skjema, kan du legge til nye menyartikler i kassesystemet, selvbetjeningsløsningen og nettbestillingen.

Ancon Cloud gir deg muligheten til å oppdatere mens du er på farten, og det er like enkelt å gjøre det på mobilen som på datamaskinen.

Opprett artikkel

FAQ