Quick Service kassesystem

Opplev enklere servering med selvbetjening

Med Ancon Express selvbetjente kassaløsninger kan du frigjøre betjeningens tid, redusere ventetiden for kundene dine og sikre en jevnere flyt i restaurantens daglige drift.

Selvbetjent kassasystem

Se hvordan kassesystemet passer for ditt serveringssted

Restaurant

Quick Service

Food Truck

Bar & Nattklubb

Ancon Order - Burger

Nettbutikk

Ancon Order

La gjesten bestille online fra mobilen eller datamaskinen, via app eller nettleser.

Ancon Order er den perfekte kombinasjonen av en matbestillingsplattform der nye kunder kan oppdage deg, og din egen nettbutikk for din hjemmeside.

N

Alt sømløst integrert i Ancon POS

N

QR-bestilling, Take Away, Spise inne & Levering

N

Egen merkevare app – White Label

Bestillingsvalg

Styr restauranten fra lommen:
Ancon Cloud gir deg full kontroll på farten!

Administrasjon
Operasjon
Integrasjon
Skalerbarhet

Analyse og rapportering

Ta kontroll over restaurantens ytelse med detaljerte analyser. Hold oversikt over restaurantens ytelse fra hvor som helst og på hvilken som helst enhet, med skybasert tilgang til nøkkelrapporter og salgsresultater.

Stedsoversikt

En enhetlig oversikt over nettosalg og lønnskostnader for ett sted eller hundrevis

Salgssammendrag

Overvåk ytelsen over en hvilken som helst tidsperiode

Produkt blanding

Overvåk produktmiks og identifiser forbedringsområder

Ancon Analytics

Operasjon & menyadministrasjon

Sikre en sømløs restaurantdrift med Ancon Cloud, og opplev effektivitet fra menyadministrasjon til presis bestillingshåndtering.

Menyadministrasjon

Med Ancon Cloud får du en integrert løsning for enkel og effektiv håndtering av restaurantens menyelementer. Oppdater enkelt menyen, tilpass retter, og administrer priser og tilbud på en sømløs måte.

Bestillingshåndtering

Ancon Cloud gir presis håndtering av bestillinger, fra mottak til levering. Reduser feilbestillinger, optimaliser kjøkkenprosesser og sikre rask og nøyaktig service.

Kundeinformasjon

Bygg opp og administrer kundeinformasjonen din med Ancon Cloud. Tilpass tjenester, administrer reservasjoner og skap personlige opplevelser for gjestene dine.

Opprett artikkel

Integrasjoner

Ancon Cloud tilbyr omfattende integrasjonsmuligheter for å forbedre restaurantens operasjon.

Regnskapsintegrasjon

Sikre nøyaktighet og effektivitet i økonomistyringen ved å integrere Ancon Cloud med regnskapssystemet ditt. Automatiser inntekts- og utgiftsregistrering for en sømløs regnskapsprosess.

Personalhåndtering

Optimaliser ansatteadministrasjonen med Ancon Clouds integrerte løsninger. Fra timeplanlegging til lønnsadministrasjon, gir systemet effektiv personalhåndtering for en sømløs arbeidsflyt.

Lojalitetsprogram

Styrk kundeforholdene ved å integrere Ancon Cloud med lojalitetsprogrammet ditt. Administrer enkelt belønningsprogrammer, kampanjer og rabatter for å øke gjestenes lojalitet.

Integrasjoner

Skalerbarhet

Vårt kassesystem tilbyr tilpasningsdyktig vekst, slik at du enkelt kan skalere opp operasjonene dine, håndtere økt belastning og tilpasse deg endringer i virksomheten uten problemer.

Kjedestyring

Enkelt tilpassbart for vekst med muligheten til sentralisert administrasjon av flere avdelinger eller filialer.

Sentralisert menyadministrasjon

Sentralisert kontroll gir deg mulighet til å administrere hele kjedens meny. Dette inkluderer håndtering av menyelementer, priser og tilbud med muligheten til å tilpasse hvert element etter behovene til hver avdeling.

Enkel avdelingsåpning

Vår restaurantkasseinfrastruktur gjør åpning av nye avdelinger enkel. Med forhåndsintegrerte løsninger kan du raskt sette opp alt fra betalingssystemer til menykonfigurasjoner. Den sømløse integrasjonen sikrer operasjonell effektivitet med minimal innsats og gir en enhetlig opplevelse for både personalet og gjestene.

Ancon Cloud - Kjedestyring

Kom raskt i gang med ditt nye kassesystem

Kontak oss

Ta konakt med oss via linken under, så vil din egen kontakperson hjelpe å finne den rette løsningen for deg. Samt komme i gang med bestilling av kortinnløseravtale

Konfiguer

Du får en epost med invitasjon til ditt BackOffice der du kan sette opp kassen din med artikler, artikkelgrupper og betalingsmetoder.

Eller vi kan gjøre det for deg

Installer

Last ned appen fra Apple Store eller Google Play.

Sett i gang!

Når innløseravtalen din er klar, artiklene lagt inn og maskinvaren er i hus, er det bare å sette i gang med salg.

Vi er tilgjengelig for deg hele veien videre!

Ancon Express - Stand

Ancon Express

Effektiv servering med selvbetjening

Nå kan du betjene flere gjester raskere uten å ansette ekstra hender.

Selvbetjente kassesystemer som Ancon Express lar gjestene legge inn bestillinger uavhengig av betjening og tilpasse måltidet etter eget ønske.

Bestillingene sendes direkte fra selvbetjeningskioskene til kjøkkenskjermene/kjøkkenskriveren.

Maskinvare

Velg mellom Android og iPad kassesystem

Ancon POS - Stand
Ancon POS - Stand

Kundeskjerm

Gjestene ser enkelt når bestillingen er klar

Gi gjestene friheten til å velge. Bestillingene fra Ancon POS, Express og Online vises på den samme kundeskjermen. Reduser ventetidene, forbedre personalets produktivitet og øk totalsummen på kvitteringen.

KDS - kundeskjerm

Preferanser & allergier

Enkelt tilpass matretter og drinker

Gjestene og servitørene har samme tilpassningsmuligheter.

Uavhengig av om bestillingen gjøres gjennom POS, Express eller Online, har de samme tilpasningsalternativer.

Kassesystem - ordre
Kjøkkenskjerm KDS

Kjøkkenskjerm KDS

Når servitører tar bestillinger direkte ved bordet, kan disse bestillingene sendes trådløst til kjøkkenet eller baren. 

Dette reduserer behovet for manuell overføring av bestillinger og minimerer risikoen for feil eller misforståelser. 

Kjøkkenpersonalet kan dermed starte tilberedningen av maten umiddelbart, og gjestene får raskere service.

N

Reduser feil

N

FÃ¥ med alle tilpasninger

N

Tidskontroll

N

Flere skjermer og utleveringskjerm

Kan integreres med Foodora og Wolt.

Samt alle bestillinger fra Ancon Order

Foodora, Wolt og Ancon Order

Menyhåndtering

Sanntidsoppdatering av meny

Legg til, endre og oppdater menyartiklene i sanntid. Like enkelt som å fylle ut et skjema, kan du legge til nye menyartikler i kassesystemet, selvbetjeningsløsningen og nettbestillingen.

Ancon Cloud gir deg muligheten til å oppdatere mens du er på farten, og det er like enkelt å gjøre det på mobilen som på datamaskinen.

Opprett artikkel

FAQ