Quick Service kassesystem
Opplev enklere servering med selvbetjening
Med Ancon Express selvbetjente kassaløsninger kan du frigjøre betjeningens tid, redusere ventetiden for kundene dine og sikre en jevnere flyt i restaurantens daglige drift.

Se hvordan kassesystemet passer for ditt serveringssted
Restaurant
Quick Service
Food Truck
Bar & Nattklubb

Nettbutikk
Ancon Order
La gjesten bestille online fra mobilen eller datamaskinen, via app eller nettleser.
Ancon Order er den perfekte kombinasjonen av en matbestillingsplattform der nye kunder kan oppdage deg, og din egen nettbutikk for din hjemmeside.
Alt sømløst integrert i Ancon POS
QR-bestilling, Take Away, Spise inne & Levering
Egen merkevare app – White Label

Styr restauranten fra lommen:
Ancon Cloud gir deg full kontroll på farten!
Analyse og rapportering
Ta kontroll over restaurantens ytelse med detaljerte analyser. Hold oversikt over restaurantens ytelse fra hvor som helst og på hvilken som helst enhet, med skybasert tilgang til nøkkelrapporter og salgsresultater.
Stedsoversikt
En enhetlig oversikt over nettosalg og lønnskostnader for ett sted eller hundrevis
Salgssammendrag
Overvåk ytelsen over en hvilken som helst tidsperiode
Produkt blanding
Overvåk produktmiks og identifiser forbedringsområder

Operasjon & menyadministrasjon
Sikre en sømløs restaurantdrift med Ancon Cloud, og opplev effektivitet fra menyadministrasjon til presis bestillingshåndtering.
Menyadministrasjon
Med Ancon Cloud får du en integrert løsning for enkel og effektiv håndtering av restaurantens menyelementer. Oppdater enkelt menyen, tilpass retter, og administrer priser og tilbud på en sømløs måte.
Bestillingshåndtering
Ancon Cloud gir presis håndtering av bestillinger, fra mottak til levering. Reduser feilbestillinger, optimaliser kjøkkenprosesser og sikre rask og nøyaktig service.
Kundeinformasjon
Bygg opp og administrer kundeinformasjonen din med Ancon Cloud. Tilpass tjenester, administrer reservasjoner og skap personlige opplevelser for gjestene dine.

Integrasjoner
Ancon Cloud tilbyr omfattende integrasjonsmuligheter for å forbedre restaurantens operasjon.
Regnskapsintegrasjon
Sikre nøyaktighet og effektivitet i økonomistyringen ved å integrere Ancon Cloud med regnskapssystemet ditt. Automatiser inntekts- og utgiftsregistrering for en sømløs regnskapsprosess.
Personalhåndtering
Optimaliser ansatteadministrasjonen med Ancon Clouds integrerte løsninger. Fra timeplanlegging til lønnsadministrasjon, gir systemet effektiv personalhåndtering for en sømløs arbeidsflyt.
Lojalitetsprogram
Styrk kundeforholdene ved å integrere Ancon Cloud med lojalitetsprogrammet ditt. Administrer enkelt belønningsprogrammer, kampanjer og rabatter for å øke gjestenes lojalitet.

Skalerbarhet
Vårt kassesystem tilbyr tilpasningsdyktig vekst, slik at du enkelt kan skalere opp operasjonene dine, håndtere økt belastning og tilpasse deg endringer i virksomheten uten problemer.
Kjedestyring
Enkelt tilpassbart for vekst med muligheten til sentralisert administrasjon av flere avdelinger eller filialer.
Sentralisert menyadministrasjon
Sentralisert kontroll gir deg mulighet til å administrere hele kjedens meny. Dette inkluderer håndtering av menyelementer, priser og tilbud med muligheten til å tilpasse hvert element etter behovene til hver avdeling.
Enkel avdelingsåpning
Vår restaurantkasseinfrastruktur gjør åpning av nye avdelinger enkel. Med forhåndsintegrerte løsninger kan du raskt sette opp alt fra betalingssystemer til menykonfigurasjoner. Den sømløse integrasjonen sikrer operasjonell effektivitet med minimal innsats og gir en enhetlig opplevelse for både personalet og gjestene.

Kom raskt i gang med ditt nye kassesystem
Kontak oss
Ta konakt med oss via linken under, så vil din egen kontakperson hjelpe å finne den rette løsningen for deg. Samt komme i gang med bestilling av kortinnløseravtale
Konfiguer
Du får en epost med invitasjon til ditt BackOffice der du kan sette opp kassen din med artikler, artikkelgrupper og betalingsmetoder.
Eller vi kan gjøre det for deg
Installer
Last ned appen fra Apple Store eller Google Play.
Sett i gang!
Når innløseravtalen din er klar, artiklene lagt inn og maskinvaren er i hus, er det bare å sette i gang med salg.
Vi er tilgjengelig for deg hele veien videre!

Ancon Express
Effektiv servering med selvbetjening
Nå kan du betjene flere gjester raskere uten å ansette ekstra hender.
Selvbetjente kassesystemer som Ancon Express lar gjestene legge inn bestillinger uavhengig av betjening og tilpasse måltidet etter eget ønske.
Bestillingene sendes direkte fra selvbetjeningskioskene til kjøkkenskjermene/kjøkkenskriveren.
Maskinvare
Velg mellom Android og iPad kassesystem




Kundeskjerm
Gjestene ser enkelt når bestillingen er klar
Gi gjestene friheten til å velge. Bestillingene fra Ancon POS, Express og Online vises på den samme kundeskjermen. Reduser ventetidene, forbedre personalets produktivitet og øk totalsummen på kvitteringen.

Preferanser & allergier
Enkelt tilpass matretter og drinker


Menyhåndtering
Sanntidsoppdatering av meny
Legg til, endre og oppdater menyartiklene i sanntid. Like enkelt som å fylle ut et skjema, kan du legge til nye menyartikler i kassesystemet, selvbetjeningsløsningen og nettbestillingen.
Ancon Cloud gir deg muligheten til å oppdatere mens du er på farten, og det er like enkelt å gjøre det på mobilen som på datamaskinen.
